?

Log in

No account? Create an account
let me [entries|friends|calendar]
britty1418

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[12 Sep 2005|06:52pm]
[ mood | giggly ]

yeah so how lonnnng has it freakin been since ii actually wrote in this biznatch... lol anyway... im sitting in edison right now.... soooo fun SYKE.... yayyyyy im sooo excited im going to see <3 C.J <3 later.. he hasnt seen the notebook yet so im making him watch it ((YES)) anyways.... everythings going good so i have nothin to bitch about LOL.... xo

post comment

[17 Jul 2005|11:35pm]
[ mood | weird ]

hello.. i havent commented ina lonnng time. so...aww today was good.. i went n saw the new charlie n the chocolate factory, it was really cute!! aww im feeling verry sad for one of my ((*friends*)) today.. it really sucks when ppl u care about FUCK U OVER.. n especially when those ppl r close to u!!! FUCK EM darlin'... ur tooo awesome for them anyway lol... love u mucho!! ♥


anyway.. everythings finally getting better in all meaning of the word EVERYTHING!! thank gosh!! tomorrow im goin on the boat to go "X-TrEmE" tubing hahaha that was sooo funn last time!!! xoxo


♥ britty

1 comment|post comment

[05 Jul 2005|06:32pm]
[ mood | crazy ]

heyyy... it been a WHILE.... well my summer is goin alright... i just wanted to say it lol... sammy is coming over so im gonna go
love u mucho
britt<3




i miss EVERYONE!!!!!!! hope ur summer is grrrrreat!!!!










i lovvvve BRETT <3

post comment

[09 Jun 2005|02:12pm]
[ mood | confused ]

ugh.. summer isnt very fun... yet.. it will be when mike n joe come down! although 2 night ago was A.M.A.Z.I.N.G if u get what i mean hehe..enough about that tho :-) but ya i just wanna say thanks to a certain asshole LIAR who needs to stop making me "look" soo terrible to save himself!!! ya kno since everthing's slowly coming out.. how about u tell the (TRUTH) about a "few" things too!!! are u EVER gonna stop LYING?!? i never should have lied for YOU!!

UGH... anyway i gotta get ready to go to the gym xo... britty









*i hope u read this.. n feel some kind of guilt for the way u effect n fuck up ppl's lives!

post comment

[08 Jun 2005|08:58pm]
[ mood | bitchy ]

hmm... i really wish "PEOPLE" would just TELL THE TRUTH!!!!!!!! instead of making me look bad to save yourself.. own up to ur faults!!!!!!!!!!!!!

post comment

[31 May 2005|11:24pm]
[ mood | chipper ]

i had a grrrr8t start to my summer.. i had to dogsit 1 block from the beach and and had the mercedes ml500, the cadillac cts-v supercharged, and the bmw x5 to choose from to drive all weekend!! but ya.. today was gr88t too me and my sis went shoppin with my mama.. and got all new bed sets!! EGYPTIAN cotton OOOMMMGGG i lovvvve my bed.. im gona miss it soooo much when i go to indiana!! YES, im a loser i know!! but im really excited to go visit my bestest friend JOE!!! lol... tomorrow im going to the beach!!! ill holla back



<3 britty






<3david<3

post comment

[19 May 2005|11:50pm]
[ mood | nerdy ]

hola! i havent wrote in a while so.. here i am. awww i wish i coulda gone to oc night with kylee and casey :-( i had dinner at chops with my grams! everything has been going okay.. although i'm pretty upset about stupid psyco crazy mothers (not mine.. shes wonderful) but ya anyway.. school is almost out WOO HOO.. no complaining there!! i absolutely canot wait to go see joe.. aww hes graduating AWWW.... ahhh my foot's asleep!! haha had to say it. uhhh i hate liars and the BIGGEST one is moving down here.. i duno how i feel about that!! me and him were close 4 a while but.. it turns out he's just like every other guy... SUCKY!! OMG i watched GOODBURGER w/andrew earlier hahah i love it.. "IMA DUDE, UR A DUDE, SHE'S A DUDE, CUZ WERE ALL DUDES HEY!!" hahaha awesome! ok im goin to bed.





britty <3

post comment

[12 May 2005|10:50pm]
[ mood | tired ]

blah... hmm i havent wrote in a while. today was okay, i had a doctors appt and i have "fluid behind my eardrums" EW!! but ya after me and my mama went to applebee's omg i had the chimnicheesecake AHH sooo good!! im going back o school tomorrow.. hopefully my teachers will recognize me LOL. AHHHH only 9 more days til summer IM SOO EXCITED!! im really looking forward to going to indiana for my friend joe's grad. it'll be fun.. he's gonna sho me some omish!! haha.. k well im gonna call him back.. and eat some cookies woo hoo :-)

post comment

[30 Apr 2005|12:11pm]
[ mood | okay ]

i need some sunshine!

post comment

i dont know how to feel.. [29 Apr 2005|05:27pm]
[ mood | never worse... ]

right now i dont know what to feel.. i dont kno whether to cry.. scream.. punch something.. i duno.. i feel so numb! theres not one thing i think can think of to be happy about right now and everything just sucks! i wish i could just get control of my life and not feel this way! i wish i could make ppl believe me and make other ppl forgive me.. and could get the 1 person i want back (but i think i messed that up last night) i wanna move back to tallahassee and just surround myself with ppl who always look past my flaws!

post comment

fuck off!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [28 Apr 2005|10:29pm]
[ mood | numb ]

im sooooo fucking sick of EVERYONE who talks soooooooo much fucking shit and doesnt even kno me!!!!!!!!!!!!


*instead of talking shit and being immature.. try something mature.. ASK ME!! better yet... mind your own fucking business.. i dont give a fuck what (u) do! hey d- lets be immature and and talk shit about ppl we DONT even kno.. and lets laugh at the ppl who's bf's cheat on them all the time and dont BELIEVE it!!! omg LETS DO IT!! wow who do i sound like?!?
YA.. pretty sad!

*special thanx 2 kp + cf.. u guys really helped the other day* i love u mucho


britt

post comment

[20 Apr 2005|02:53pm]
[ mood | content ]

the GREEN DAY concert kicked ass!!!!!!!!! it was soooooo much fun.. my chemical romance was awesome too!! i cant wait til next friday *x-fest* :-) ...... ya so... today is 4-20!! no biggie 4 me tho cuz i quit smoking like a month ago (go me)ok well im gonna make some food..

mucho <3... britty

post comment

[12 Apr 2005|05:42pm]
[ mood | satisfied ]

hello all-

i just got back from tropical smoothie cafe.. it was good! and im contemplating if i wanna go to the tanning bed or not.. im thinking i should! i stayed home today.. i didnt wanna serve my isa.. (bad).. i got alot accomplished tho.. i cleaned my room!! (go me)... MY BDAY IS IN 2 DAYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yayyyyyyyyyyy

britty









i got the coolest shirt yesterday.. im wearing it thursday! (my bday)

1 comment|post comment

grrrrr [11 Apr 2005|03:45pm]
[ mood | annoyed ]

AHHHHHHHHHHH guys drive me crazy!!!!!!

post comment

:-( [10 Apr 2005|12:27pm]
[ mood | sad ]

i've had a really great week.. my friends mike and joe were in town on their spring break... we had a blast!!!! way too much fun.. but they left today :-( (im sad) its ok tho.. me and lisa are going for a week in june to indiana hahaha (those indi's wont kno what hit em') right mike hahha... me and joseph decided were getting married and moving to fiji... when we grow up of course! lol ew man.. im pissed mike stole my coach keychain (bitch)... aww im gonna miss them!!! anyway yayyyy yesterday i got the tightest USED tee from hot topic.. i love it!!! (thanks casey) and i got new dc's to match it (yes) MY B-DAY IS THURSDAY!!!!!!!!!!!!!! woo hoo baby (i got some grrrrreat presents already) k well im going to the bizeach!!


britty

2 comments|post comment

[31 Mar 2005|04:03pm]
[ mood | ditzy ]

blah... omg my cat had her kittens last night.. she had 5!! geez.. their so cute and little i wanna play with them! i'm excited about tomorrow; my friend mike is coming yayy (whoa) im so glad his psyco ex gf isnt really pregnant.. wow man (HOW PATHETIC) can someone be?! anyway his friend is coming too.. & i hear he's pretty hot.. im gonna hook up my girl lisa lol.. well im gonna dip out......



xo.. britty

post comment

AHHHHHHHHHHHHH [31 Mar 2005|12:09pm]
[ mood | bored ]

sitting in isa... it sucks!!!!!!! this is the boring-est day ever!!

post comment

[30 Mar 2005|11:34pm]
[ mood | pessimistic ]

I F-ING HATE ASSHOLES!!!!!!! ok fuck him he's in the PAST!!! anyway so theres this guy i think i like!? he's so hot and has the bestest teeth ive EVER seen lol ooooooh yeah that psyco girl who emailed me isnt even pregnant!!!! she's crazy.. she admitted she was just saying it to make me feel sorry 4 her and not talk to mike hahah WOW!



xo.. britty

post comment

[30 Mar 2005|09:12am]
[ mood | amused ]

hola! im having a grrrrreat morning! i get to miss my 1st 2 blocks today cuz i gotta dr.s appt ... yayyy i like going to the doctor though (i'm 1 of those weird children) haha! i just went to starbucks and got a white chocolate mocha YUMMY!! so i have quite a bit of energy right now woooooo eeeeee..... anyway i really wish i could just skip the whole day but i never go to school as it is.. but hey, this is a legitimate reason ... "HEY MAMA".... she's gonna tell me no watch......... haha yep she said no (dammit)OMG listen to this story.. theres this kid mike who i've been friends w/forever & (f.y.i) he's hot well anyway he's comng down friday and he always emails me and im's me etc. well yesterday i get an email from..... his gf!??! wtf Hey there, I would appriciate if you never emailed or IMed my boyfriend ever again. I dont know if he told you he was commited to someone but he is. So dont talk to him. When he is in Florida if you guys talk I would wish that you would email me while he is there and let me know. Cause he doesnt need to be talkin to anyone else when he has someone like me at home. I am saying this because I love him and I am pregnant so if you would stay away I would once again appriciate it! Thanks Leslie (Mikes Girlfriend) hahah is this grl serious.. i love how i ALWAYS seem to meet guys w/ psyco's like that... PREGNANT?! wtf lol (someone comment on this please) lol

2 comments|post comment

lalalalalalaa [26 Mar 2005|06:54pm]
[ mood | bored ]

today was so relaxing...i needed a stress free day ... me and my mama went out to lunch and then went and saw "born into a brothel" its sad!! its about these kids in india who live in DISGUSTING places and their moms all work for the red light districts and their dads are terrible... omg its just so sad!! omg the worst part though was this dead doggy that was so skinny u could see its bones :-( ok on a  more lightened subject lol i'm so glad i'm not sick anymore!! bronchitis during spring break F-ING sucks (my luck tho) yayyy dannielle comes home tomorrow.. i just got off the phone with her.. we talk 10x's a day but i still feel like we havent talked in forever lol... she got her hair highlighted omg i cant wait to see her with BLONDE hair whoa!! alright well

post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]